SOM ART

El Batxillerat d’Arts al MAC s’adreça als joves que presenten interès en el camp de les arts on la sensibilitat, la creativitat, la imaginació i l’expressió són el seu fonament.

Es caracteritza per oferir a l’alumnat un currículum obert per treballar les seves inquietuds artístiques i despertar les seves capacitats (destreses), a través d’una pràctica més creativa amb el món de la imatge, del disseny i de les noves tecnologies.

Disposem d’un programació actualitzada que combina l’adquisició de coneixements infogràfics (A. Photoshop i Illustrator) i d’edició audiovisual i sonora (A. Premiere, Audacity…) amb les tècniques tradicionals indispensables tot afavorint el desenvolupament educatiu més innovador.

A més a més organitzem:

Exposicions anuals de les produccions artístiques dels alumnes, la realització de curtmetratges, el foment continuat de la participació en concursos de diverses disciplines (cartellisme, il·lustració, producció audiovisual…), la col·laboració amb institucions municipals i locals i l’enriquiment de l’experiència educativa mitjançant workshops i masterclass d’il·lustradors professionals, xerrades de diversos professionals de l’àmbit creatiu, activitats d’orientació professional, viatges culturals per fomentar l’esperit artístic….

1r Premi i accèssit dels premis de curtmetratges “Ments despertes” 2018

Ments Despertes és un programa formatiu dirigit als centres educatius amb una doble finalitat: normalitzar el que és malaltia mental dins la nostra societat, alhora que pretén realitzar una acció de promoció de la salut. En aquesta edició s’han presentat una vintena de curtmetratges, dels quals el Jurat n’ha premiat tres. El Jurat, constituït per experts en cinema i en salut mental, ha valorat aspectes com el vincle amb el concepte Ment Desperta, el missatge educatiu, la creativitat, l’originalitat i la realització.

Els alumnes de 1r de batxillerat artístic han estat els guanyador del primer premi i els de 2n de batxillerat artístic han rebut un accèssit del concurs de curtmetratges “Ments despertes”