UN ESPAI PER VOLAR

Aquest bloc vol ser una mena d’inici per a tots nosaltres a la creació!!!! Sí, sí, ho heu entès bé!!! Perquè tots creem cada dia moltes coses desdes quan combinem la roba que cal posar-nos, a quan decidim posar en ordre les fotografies d’aquell viatge…. tot això són les nostres petites col.laboracions en aquest món!!!!

Benvinguts a descobrir el que som capaços de fer!!!!!!!!!!!!!!!!!!I a on podem arribar!!!!!!!!!!!

Aquí trobareu tot allò que necessiteu per…. desconnectar de la rutina i per fer petits viatges als núvols!!!!!… sí, sí deixar anar la vostra creativitat i aplicar-la al dia a dia!!!

Anàlisi d’un bloc

Títol: Departament de Visual i plàstica. IES Joan Puig de Selva del Camp.

Tipus de bloc: Es tracta d’un bloc educatiu destinats als alumnes de visual i plàstica del centre, tot i que observant-lo, només s’hi fa referència als alumns de tercer d’Eso.

Matèria: Educació visual i plàstica.

Objectius: Crec que l’objectiu del bloc , tot i que no queda molt clar, es donar resposta als alumnes de tercer d’Eso, de tal manera que dins el bloc troben les diferents tasques a realitzar, els objectius, com dur-los a terme… igualment els alumnes i pengen els seus treballs i poden veure els treaballs dels companys…

Extensió del articles: Els articles són elaborats, i molt ben estructurats. Contenen tota la inbformació necessària per la matèria i informació adicional, com exemples, enllaços a altres blocs….

Format: El format del bloc és correcta i ben estructurat, d’aparença seiple, amb una tipografia clara, sense masses colors ni elaboracions. Un bloc clar i entenedor, tal i com si lleguissim un llibre.

Després de recorrer una mica per els blocs, m’he adonat que tots són un xic avorrits i per això després d’analitzar el que probablement ha estat el que he trobat més clar i entenedor i volgut fer dins de la matèria un bloc diferent!! Eso artistes vol ser un blos per alumnes i professors amb ganes de descobrir que tots som artistes cada dia!

BENVINGUT ARTISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!