DIA A DIA

Fem màgia! Fem l’espiral del cargol o els nervis de la fulla amb una barreja especial… Després, ho pintem amb una altra barreja i… surt color!!! Treballem així el grafisme d’una manera divertida! (FOTOS)

Tastet de tardor. Com cada any per aquestes dates, els infants de Petits fem un tast de fruites de tardor. Cada cop ens atrevim a provar nous gustos i textures!! (FOTOS)

Aquesr cap de setmana, la Rocío ha anat amb la seva família a collir olives. Ahir, les van portar al molí per fer-ne oli i avui ens ho ha explicat. Ens ha semblat molt interessant!! (FOTOS)

Ja tenim fets els grups de treball! A dins d’un sobre, cadascú tenia part d’un element característic de l’obra de Gaudí. Hem buscat els companys i companyes que complementaven la nostra foto i, entre tots, hem composat la imatge i l’hem enganxat en un full. (FOTOS)

 

 

Practiquem la lectoescriptura amb el NINUS!

Pensem quines lletres falten i les fem amb el nostre cos. Cada cop en sabem més!!

 

 

Ahir va ser la reunió d’inici de curs, i avui hem trobat una sorpresa a la classe… Gràcies a tothom per venir i per fer possible que tothom tingués la seva!! (clic a la foto)

 

 

 

 

 

 

 

 

(10/10)Corona número 5: quinto cumpleaños y aniversario (oro antiguo) PegatinaCelebrem l’aniversari de l’Aitana i el Nil!!!  (FOTOS ANIVERSARIS)

GRAFISME. Seguim practicant els diferents traços i la destresa amb dits i mans per tal de preparar-nos i perfeccionar l’escriptura de lletres i nombres. Aquest cop, fem grafisme creatiu en una base negra amb retoladors de colors. Prèviament, decorem el full amb gomets de trencadís. (FOTOS)

RACONS DE TREBALL. LECTOESCRIPTURA. (FOTOS) Practiquem la lectoescriptura amb paraules de la tardor:

  • Composem puzzles d’imatges amb lletres: pensem l’ordre de les lletres, tot ajudant-nos de la imatge i, un cop tenim les paraules muntades, les reproduïm amb lletres de fusta i les esxrivim a la llibreta d’escriptura.
  • Composem paraules de tardor tot enfilant les lletres en rètols que tenen imatge i foto.
  • Als racons lliures, fem mandales amb elements de fusta i construïm amb els encaixos de punxes.

Practiquem la psico fina, la coordinació mà-ull i reforcem l’atenció i la concentració, tot imitant el trencadís de Gaudí repassant la forma de les nostres mans amb bastonets de les orelles. Han quedat molt vistoses!! (FOTOS)

TRIEM EL NOM DE LA CLASSE. Aquests dies hem estat veient vídeos sobre la vida i l’obra de Gaudí. Ens hem fixat en alguns dels seus elements característics i cadascú ha triat quin li agradava més. Ha guanyat la xemeneia! Aprofitem per comptar, comparar, escriure els números i paraules. (FOTOS)

PRACTIQUEM EL TRAÇ DELS NÚMEROS AL PANELL. recordem com s’escriuren els números de l’1 al 4. Practicar el traç al panell ens permet agafar destresa per tal de fer-ho en petit al paper. (FOTOS)

RACONS. Hem fet un racó de mates, a on haviem de llançar un dau, comptar els puntets i identificar el nombre en una graella. Per complementar l’activitat, fem servir una pinça per agafar boletes que posarem a sobre de la xifra corresponent. Treballem la numeració i la psico fina a la vegada! En un altre racó, juguem a fer noms amb les lletres de fusta. Als altres racons, construïm amb flors i fem composicions amb piuets. (FOTOS)

PRIMERS DIES A I5!! Ens retrobem i compartim els jocs i joguines de la nostra nova classe. (clic a la foto)

Corona número 5: quinto cumpleaños y aniversario (oro antiguo) PegatinaComencem el curs celebrant l’aniversari de l’Alina, que ahir va fer 5 anys! (FOTOS ANIVERSARIS)

Tenim un nou company!!  Benvingut, Dylan!!