SOM…..

Benvinguts i benvingudes al curs 2020-2021!!

La finalitat d’aquest bloc és la  comunicació escola-família. Anirem penjant fotos de les activitats que realitzem amb els infants i de diversos moments compartits. Esperem que les gaudiu i estarem molt contents si, a més, rebem els vostres comentaris.

Aquest curs l’eix transversal de l’escola porta per nom:” COMUNICA’T”. És per això que a P5 serem  “ELS EGIPCIS (P5A) I ELS MAIES (P5B)”, dues civilitzacions que tenen com a un dels seus trets identificatius la seva manera de comunicar-se.

10 thoughts on “SOM…..

1. Cristina Torres

Moltes gràcies per les fotos!! Elles m’expliquen el que fan de tant en tant ,És d’agrair veure el que fan cada dia????????,molt bé aquests maies y egipcis????.

2. Sira

Merci per les fotos son genials!!! Agraim poder veure-la, ella explica gairebé tot però si a més podem veure’ls ja és TOP!!

3. Miriam

M’encanta mirar el bloc i veure la felicitat que tenen “els meus nens” com diu la Daniela. Un petonàs Marta i moltes gràcies per ser com ets, per la teva dedicació i per tot el que fas. Gràcies a tu i a tots els profes que esteu allà A PIE DEL CAÑÓN!

4. MARTA MONZONIS ESTRUEL

Moltes gràcies!!! Ens encanta veure’ls gaudir i poder-ho comopartir amb vosaltres!!

5. MARTA MONZONIS ESTRUEL

Gràcies a vosaltres!!! Lo més important és que ells gaudeixin a tope!!

6. Ylenia Calvin Álvarez

Hola Marta, como he disfrutado viendo las fotos!! Me encantan, muchas gracias por el precioso trabajo que has hecho!!

7. Yolanda

Ooohhh que xuli !! Moltes gràcies per les fotos.. que bé s’ho passen. Una abraçada!!!

8. MARTA MONZONIS ESTRUEL

Siii!!! Tots ens ho passem pipa!! Ells i nosaltres també!! 😉