Estem en pandèmia!!! Confinament i 1a trobada virtual de l’equip el 2 d’abril de 2020

Tancament del projecte de drogues de 3r ESO

 

  • Revisar les tasques que hi havia assignades per a la sessió d’avui: 
    • Revisem i comentem la part de mates i la part de química del projecte. (imma, mates)Repte 3: FQ Activitat 1: Afegir web o informació dels conceptes de dissolucions (Montse) FETActivitat 2 : Posar base d’orientació per elaborar les conclusions (Meri Agustín)FET

      Activitat 5: Afegir la informació de l’Agnès FET

      Repte 4: (tecno) acotar els continguts de tecno i farà les activitats sobre màquines simples.( Mònica )FET

      Repte 5: (Vip) Anàlisi d’un cartell publicitari, falta desenvolupar l’activitat ( Mònica ) FET

      Repte 6: Quin objectiu té l’activitat i afegir altres propostes… FES-TE TEU EL PROJECTE (Meri-Alba-Anna)FET

      Pàgina nova: Afegir dos formularis xk els profes puguin explicar les experiències i opinions (EU) FET

      opció 1: Vols deixar la teva opinió? OPINA…

      opció 2: Fes les teves propostes: Compartir documents…

  • Revisar què falta acabar del projecte i si es pot acabar ara.Caldrà:Revisar ortografia

    Fonts d’imatges

    Igualar format

  • Repartiment de tasques pendents, si cal.

 

 

Nou projecte, de 2n d’ESO

 

  • Pluja d’idees sobre el tema

 

 

Decidim que com que no hi ha temps de fer un projecte nou sencer i el confinament ha canviat força les coses, de moment ens llegirem uns materials sobre avaluació del capital científic de l’alumnat que penjarà la Mònica al Sites. 

Ella és ambaixadora Scientix i això es va presentar en un congrés a Madrid fa un any, i podria convertir-se en activitats per aplicar a l’aula.




Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *