Daily Archives: 11 novembre

Prehistòria: els nostres avantpassats

La teoria de l’evolució sosté que els humans i els grans simis han tingut un antecessor comú; però això si comparem llurs anatomies trobem algunes semblances entre els éssers humans i els goril·les, els ximpanzés, els orangutans i els gibons. Els científics afirmen que fa 10 o 15 milions d’anys van viure els hominoides, éssers a partir dels quals van originar-se els actuals primats, és a dir: els humans i els grans simis; posteriorment i a conseqüència de la seva adaptació a medis diferents els seus cossos van diferenciar-se més i més.

Busca la informació següent sobre els diferents homínids.

  • Aspecte físic.
  • Alimentació.
  • Època en què vivien.
  • Com es comunicaven.

Per trobar aquestes dades podeu consultar aquestes adreces:

L’evolució de l’ésser humà

Paleolític