La teoria de l’evolució sosté que els humans i els grans simis han tingut un antecessor comú; però això si comparem llurs anatomies trobem algunes semblances entre els éssers humans i els goril·les, els ximpanzés, els orangutans i els gibons. Els científics afirmen que fa 10 o 15 milions d’anys van viure els hominoides, éssers a partir dels quals van originar-se els actuals primats, és a dir: els humans i els grans simis; posteriorment i a conseqüència de la seva adaptació a medis diferents els seus cossos van diferenciar-se més i més.
Busca la informació següent sobre els diferents homínids.
-
Aspecte físic.
-
Alimentació.
-
Època en què vivien.
-
Com es comunicaven.
Per trobar aquestes dades podeu consultar aquestes adreces:
