Innovació

A l’escola participem en diversos projectes:

Fem un hort urbà a parvulari. També pots veure el llibre digital que estem fent.

Amb els nens i les nenes de Cicle Superior treballem ràdio i vídeo.

Els nens i les nenes de 4t de Primària fan la seva pàgina web. Les podeu veure a Webs d’alumnes.

A Educació Infantil treballem els experiments.

L’última novetat és adaptar tot el maquinari que tenim a l’escola a l’entorn operatiu Linkat.  A pesar del canvi i l’entorn visual diferenciat amb el windows, alguns dels programesque acompanyen aquest sistema operatiu ja els estem utilitzant a l’escola de manera habitual, són el Mozilla Firefox com a navegador i el OpenOffice que és semblant a l’Office. La gran diferènciaper les escoles entre fer servir un sistema operatiu o un altre és el fet del pagament, ja que recursos econòmics de lescentres docents públics són limitats.