Llarg-curt, gran-petit i càlcul mental

Passada ja l’adaptació de tots els nens i nenes de la classe hem començat a treballar alguns continguts del currículum infantil.
Ho hem començat a fer d’una manera molt lúdica, amb objectes i jocs diversos.

Aquest ha estat un exercici de llenguatge matemàtic, per fer-ho més manipulatiu hem anat a la sala de psico i hem muntat una serie d’exercicis, per treballar gran – petit hem fet ús de: una pilota gran i una de petita, un cub gran i un de petit, on havien de discriminar una mida de l’altre i amb un cercle gran i un de petit, en la que els infants havien de posar-se dins del gran i veure que en el petit no hi cabien. Per treballar llarg – curt, hem fet ús de: Cordes de diferents mides, a on els nens havien de caminar per un dels camins indicats i dos camins de diferent llargada, a on els infants havien d’anar pel camí indicat. Els va agradar molt. Després vam fer una mica de càlcul mental, per iniciar-nos vam practicar amb peces de colors per posteriorment poder treballar amb en Quinzet.

Aquí en teniu algunes mostres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *