NOTÍCIES!

Activitats d’estiu pels alumnes que han fet 6è

Recomanem als alumnes que heu fet 6è que feu unes activitats que trobareu en el següent enllaç:

Bon estiu!

Port Aventura: una gran experiència

El passat 4 de juny, els alumnes de Cicle Superior vàrem viure la màgica experiència de passar tot un dia al Parc d’Atraccions de Port Aventura.

Els nens i nenes varen gaudir de les diferents atraccions que ofereix el Parc per endur-se un dia inoblidable a la seva motxilla.

Cicle inicial a la platja!!!

S’acaba el curs, sol, calor…què millor que un bon bany a la platja per començar la temporada d’estiu. Que bé ho hem passat i quines cares de felicitat….mireu, mireu…

PROJECTE INTERDISCIPLINAR A CICLE MITJÀ

Durant aquest tercer trimestre, a cicle mitjà, hem realitzat un projecte interdisciplinar dedicat a l’alimentació i als hàbits saludables. Ara ja sabem com menjar bé, que cal fer exercici físic, descansar i dormir bé, i mantenir una bona higiene. Hem fet un munt d’activiats interessants: una cançó, activitats d’educació física, hem pensat i elaborat una recepta, hem anat a comprar els ingredients i hem après a interpretar el tiquet, hem treballat etiquetes dels aliments, hem descobert la piràmide de l’alimentació, sabem què són els trastorns alimentaris, etc. Us deixem algunes fotos!!

CICLE MITJÀ VISITA ELS BOMBERS

Recentment, els nens i nenes de cicle mitjà hem conegut de ben a prop un dels oficis més emocionants: el de bomber! Vam visitar el parc de bombers de la nostra ciutat i ens van explicar quina era la seva feina, què havíem de fer en cas d’emergència, quines eines i vestuari feien servir, com eren els seus camions… I fins i tot els vam poder veure en acció preparant-se per una emergència de veritat! Us deixem algunes fotos!

SORTIDA A LA DEPURADORA 3r

Els nens i nenes de 3r vam anar a visitar la depuradora de Figueres. Allà vam descobrir d’on surt l’aigua que raja per les nostres aixetes, quin camí fa des de que s’agafa del riu Muga fins que la podem consumir, i com es neteja per poder-la retornar a la natura un cop l’hem fet servir. Ha estat molt interessant! A més, hem descobert que la gent llença pel wàter un munt de coses que no s’hi haurien de llençar, i com ho podem fer per cuidar millor la nostra aigua. Si cliqueu veure les fotos!

Cicle Inical als Aiguamolls de l’Empordà

El dimecres 22 de maig ens va venir a recollir un tren a l’escola, no era un tren normal que va per la via sinó un tren que va per la carretera i per camins!!! Vam poder observar el paisatge que ens envolta de l’escola fins arribar als Aiguamolls de l’Empordà.  Varem començar a descobrir els Aiguamolls amb l’ajuda d’en Joan, el nostre guia, varem veure cavalls, els hi varem poder donar menjar, moltes vaques i també molts ocells diferents amb l’ajuda dels prismàtics. Va ser una bonica experiència per a recordar.

Visitem la Besalú mediaval

El passat26 d’abril, els alumnes de Cicle Superior vàrem visitar la vila de Besalú, un poble impregnat d’un màgic passat medieval. Durant el matí vàrem poder descubrir el majustuós pont, les estances jueves i els edificis de l’època.

La tarda la vàrem passar al parc de la Draga a Banyoles.

4t. I ELS HORTS URBANS

Els nens i nenes de 4t. hem anat a conèixer els horts urbans de Figueres. Com que estan al costat de l’escola hi vam anar caminant i hi vam passar el matí. Voluntaris de l’ajuntament ens van fer una visita per les diferents parcel.les i ens en van deixar una per poder-hi plantar tomàquets. Els tomàquets ja estan creixent i el mes de juny els anirem a veure. Clicant podreu veure les fotos.