Christmas is coming!

El Nadal també és una celebració anglesa anomenada “Christmas” , i per tant, també ha arribat a la classe d’anglès.

Com podreu veure a les imatges, tant els alumnes de mitjà com els de superior van realitzar un Christmas Cracker, tradicional d’Anglaterra, inventat el 1847 per Tom Smith, propietari d’una botiga de dolços i llaminadures.

Els alumnes de cicle mitjà van fer-ne un i se’l van endur cap a casa. En canvi, els de cicle superior el van fer per un company o companya i el darrer dia de classe el van obrir tot dient el següent:

Pull! Pull! Pull!, Pull the cracker, pull!

Durant les darreres sessions, a part de practicar les nadales “carols” ,  també van decorar les lletres per desitjar Bon Nadal! Merry Christmas! a tot l’alumnat, famílies i docents que van venir a la festa de Nadal.

4 thoughts on “Christmas is coming!

1. GEMMA Post author

The picture in which you’re holding the crackers is really nice!

2. GEMMA Post author

Laia, if you look at the picture, what are you doing with the crackers? Are they in your hands? It means holding. (=aguantant-los)