Els dos grups de sisè, Àguiles i Falcons, hem fet un taller audiovisual molt xulo! Ens han ensenyat a fer fotos sense una cap dispositiu, ho hem fet com es feia als inicis de la fotografia.
Ha estat molt interessant i tothom ha pogut fet la seva fotografia. Us deixem unes imatges del taller: