FEM FOTOS SENSE CÀMERA!

Els dos grups de sisè, Àguiles i Falcons, hem fet un taller audiovisual molt xulo! Ens han ensenyat a fer fotos sense una cap dispositiu, ho hem fet com es feia als inicis de la fotografia.

Ha estat molt interessant i tothom ha pogut fet la seva fotografia. Us deixem unes imatges del taller:

TALLER AUDIOVISUAL

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *