Baobab: un arbre, un bolet i un esquirol

Avui els i les alumnes de Cicle Superiorhem anat a veure una obra al Teatre MonumentalL’obra, de la companyia ‘‘La pera llimonera’’, es titula ‘‘Baobab: un arbre, un bolet i un esquirol’’ i tracta de la sort que pateixen els refugiats quan han d’abandonar la seva terra a causa d’una guerra. Ha estat molt interessant i divertida, ja que aquest tema tan delicat, el presenten amb un toc d’humor. Ho hem passat molt bé!

REIS DE L’ORIENT

Avui al matí hem tornat a l’escola després de les vacances de Nadal. Els Reis de l’Orient ens havien deixat uns regals sota l’arbre dels desitjos. Els regals són dos jocs de taula, el Virus 2, Exit i un trencaclosques del sistema solar per poder jugar a l’aula. Ens han AGRADAT molt!

TALLERS DE NADAL

Aquest matí hem realitzat un taller de Nadal. Hem fet un arbre en 3D. Aquí teniu algunes imatges:

AMIC INVISIBLE

Aquests dies ens hem estat enviant missatges amb el nostre amic invisible. Demà, sabrem qui és!

ANIVERSARIS DESEMBRE

Aquest mes ha fet anys en Dharek, la Sara, l’Iker i l’Aritz i ens han convidat a aquest magnífic esmorzar!

Santa Cecília

Benvolgudes famílies, us volem fer un petit resum d’una celebració amb molt de ritme que vam fer ara fa uns dies. Dilluns 22 de novembre a la tarda, vam celebrar Santa Cecília, la PATRONA DE LA MÚSICA, per això l’escola va organitzar diferents activitats per a tots els infants i mestres.

Vam fer 4 tallers musicals on van col·laborar alguns pares, mares, alumnes i mestres de l’escola. Ens vam repartir en grups i vam anar passant per cadascun d’ells. Primerament, a l’aula de música vam poder veure tocar el piano a l’Adrià Alsina, de la classe dels Pops, juntament amb el pare d’en Max Poch. Seguidament, a l’aula d’anglès vam poder veure cantar a la Maria Soriano, la mestra de les Tortugues, qui ens va imitar a diferents personatges de Disney i diversos cantants famosos. Entre ells vam poder escoltar a la Ventafocs, l’Elsa, la Shakira, La Oreja de Van Gohg… Després, a l’aula TAC vam poder presenciar l’actuació del pare de la Nazareth Vela, cantant i tocant la guitarra. Més tard, al passadís, la Ivet Saurí de la classe dels Cocodrils i la mare de l’Eric Rodríguez, van tocar el piano elèctric.

Per últim, vam baixar al pati on van actuar els Tabalers del Maresme. Vam aprofitar per acomiadar-nos de la Carme Colomer, que es jubilava després de molts anys a l’escola. Li vam dedicar unes paraules, vam obsequiar-la amb un ram de flors i una figura de la Galeneta. Per finalitzar, tota l’escola, acompanyant a en Xavier Rodon, mestre de Música, va cantar-li una cançó a mode de comiat. Ens va agradar molt!!

BERENAR DE DIVENDRES

Cada divendres, els alumnes de 6è posen a la venda berenar i begudes a la sortida de l’escola per poder finançar el seu viatge de fi de curs!
El preu del berenar és d’1 euro i de 0,50 la beguda i ha tingut molt bona rebuda!

Us deixem alguna foto:

CASTANYADA 2021-2022

Després del curs passat sense poder celebrar gairebé res…aquest any hem pogut gaudir de la Castanyada fent uns balls per les castanyeres i el castanyer, a canvi d’unes castanyes ben torrades!

Publicat dins de General | 1 comentari

Sortida al Cim d’Àligues

El passat divendres 22 d’octubre, els alumnes de les classes dels Falcons i les Àguiles vam anar d’excursió al Cim d’àligues, a Sant Feliu de Codines. Després de fer la visita a les instal·lacions del Cim i de veure les diferents aus rapinyaires que hi  viuen, vam poder gaudir d’un espectacle de vol molt interessant. Posteriorment vam anar a dinar i a jugar al parc de Can Rius, a Caldes de Montbui. Ens ho vam passar molt bé!

Aquí teniu un petit recull de les diferents activitats que vam realitzar.

HAPPY HALLOWEEN!

Martí, from Falcons Class, has brought this amazing Jack O’Lantern!