BALL DE CARNESTOLTES

Aquest curs el ball l’haureu de gaudir així…

Cursa “Save the children”

Un any més, hem participat en la campanya “quilòmetres de solidaritat” que organitza l’ONG Save the Children.

Aquest curs ha estat diferent ja que la cursa l’hem fet dins de la nostra escola. Sigui com sigui hem pogut fer aquesta cursa no competitiva i simbòlica per recollir fons en favor d’aquesta ONG.

Tal i com ja us hem informat, hem recollit un total de 1783,90 euros que hem ingressat a “Save the Children”.

Us deixem un mini recull de la nostra cursa:

Cursa Save The Children from Roser Callejas on Vimeo.

MCD

A classe hem estat treballant el Màxim Comú Divisor (MCD). Us deixem un vídeo que l’explica força bé per si voleu repassar amb la família:

WE ARE REPORTERS!

In the English Class, we’ve been working the WH-question words. We recorded this scenes to practise them, asking and answering questions. Do you want to watch the result?

RECEPTES FALCONERES

Teniu gana i no sabeu què menjar? Us proposem algunes receptes que hem preparat i que hem gravat a casa. Si en feu alguna, feu comentaris en el bloc!

BONES FESTES!

Els mestres de 6è us desitgem unes molt bones festes!

Però, ei! Que encara teniu una altra sorpresa! Esperem que us agradi!

ENS QUEDA MOLT POQUET PER SABER QUI ÉS EL NOSTRE AMIC INVISIBLE!

S’acosta el dia! Ens hem deixat missatges, pistes… i hem preparat un detall ben especial. Qui serà el nostre amic invisible?

PROJECTE FALCONS

Us presentem el resultat del nostre projecte sobre els falcons, l’animal de la nostra classe. Hem buscat informació en parelles i hem preparat uns slides per presentar-ho als nostres companys.

ANDREU I LEIRE. FALCONS A L’ÀFRICA

DANIELA I YAHYA. AMÈRICA DEL NORD

VILI I PERE. AMÈRIA DEL SUD

DAMM I KERSTIN. DIFERÈNCIES ENTRE FALCONS I ÀGUILES

BERNAT I NORA. EUROPA

IZAN I LLUC. OCEANIA

ÀSIA

LES ESCOLES A LA RÀDIO. ESCOLA ANGELETA FERRER.

La situació sanitària no ens ha impedit tenir avui el nostre moment de glòria i avui hem sortit per la ràdio! Esperem que us agradi escoltar-nos ja que a nosaltres ens ha encantat fer-ho!

LES ESCOLES A LA RÀDIO. ESCOLA ANGELETA FERRER.

ELS FALCONS

ANUNCIS MASCARETES I BUFFS

Us deixem els anuncis que hem fet les classes dels Falcons i de les Àguiles per poder ensenyar a tota l’escola què estem fent er poder anar de colònies: