Amb l’objectiu de treballar la tolerància a la frustració, els alumnes de 6è hem realitzat una activitat creativa i, alhora, emocional. Havien de crear una figura amb plastilina, amb esforç i dedicació. Després veurien com es feia malbé, com tot aquest esforç semblava que no serviria per a res…
Però hi havia una segona part. Amb les figures desfetes, vam reflexionar què fer. Bàsicament hi havia dues opcions: enfadar-se molt i marxar o construir una cosa nova amb el material, refer-ho fins i tot.
En el moment de l’experiència, realment va ser molt difícil que els alumnes fossin capaços d’escollir la segona opció. Realment és una activitat de la qual en parlarem i n’aprendrem molt… Al dia següent TOTS van voler refer la seva figura.
Les imatges d’aquest article són de les seves creacions.
QUÈ FER DAVANT LA FRUSTRACIÓ on PhotoPeach
Calendari d’articles editats
Una lliçó de vida!!
Per una part em vaig sentir trista i per una altra part alegra…TRISTA perque va destroçar els treballs de plastilina que ens va costar moltissim i per una altre part ALEGRE perque aquest treball ens ajuda a que si algú no ens escolleixen per una cosa del C.U.E.M.E no posar-nos a plorar, es a dir…que a la vida ens pasará coses BONES i DOLENTES i et vull donar les gracies Dolors per aquest treball!! MOLTISSIMES GRÀCIES!!