A cultura hem treballat la resolució de conflictes i la mediació.
Hem après què és la mediació, què és un bon mediador i quins passos cal seguir per a mediar en un conflicte.
Per veure si sabiem del que parlàvem vam plantejar un joc: els nens i nenes de cinquè es reunien en grup i havien de decidir quin d’ells o elles seria el mediador/a.
Previament, entre tots i totes, vam fer un recull de diferents conflcites que havíem viscut a l’escola.
Quan arribava el torn d’un grup, el mediador/a sortia de l’aula i els altres treien un paper per veure quin conflicte havien de plantejar. Així, quan entrava el mediador o la mediadora no sabia què li tocaria resoldre. Se li feia una petita intrducció per que no anés totalment perdut o perduda com per exemple, si estava al pati o si havia de donar una classe, però tota la resta és el resultat dels passos que seguien com a mediadors i mediadores. Ho voleu veure?
Calendari d’articles editats
que be que ho han fet…m’agradad molt pero ami em sembla que primer havien que dir les normes…pero no passa res cadascu ho fa a la seva manera…
volia dir…havien de dir les normes…
Jajajajaja que xulu a sigut m’agradat molt els nens/es de 5èA se len currat molt i molt bè!!!!
que be que ho hem fet tots sóm fantastics:)
.