Visita de l’actriu mataronina Jèssica Pérez

El passat dilluns 11 de març ens va visitar a l’escola l’actriu Jèssica Pérez. Mataronina de cap a peus, formada a la sala cabanyes, a l’aula del teatre de Mataró i actualment a l’Institut del teatre de Barcelona. Per si això no és suficient, treballa amb el grup musical La loca histeria i prepara una versió d’Otel·lo amb l’Institut del teatre.

No hem pogut tenir més sort que fer el projecte del teatre i conèixe-la perquè ens vingui a explicar nocions sobre l’origen del teatre, com interpretar qualsevol personatge o que tenir en compte per escriure una obra de teatre. Casualitats de la vida la Jèssica a part d’actriu és mestra i fa tres l’anys la vam tenir com a mestra a la nostra escola!

Molt agraïts per aquesta visita i et desitgem molta sort per tots aquests projectes que comences o que ja tens començats!

Aquest article ha estat publicat en General, PARTICIPACIONS, TERCER. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Visita de l’actriu mataronina Jèssica Pérez

1. Laia Expósito 5èA diu:

Segur que ho an après molt bé de la Jèssica, perquè en Pau el meu germà també li va explicar una obra de teatre i ell ens va dir si la boliem anar a veure al teatre monumental a veure com feia l’obre de teare. Iquina sort teniu els nens i nenes de 3r… JAJAJAA