Charles Dickens

Aquest any 2012 fa 200 anys del naixement de Charles Dickens. A l’escola hem treballat aquest esdeveniment de manera molt especial.
Es va proposar a l’alumnat que, per grups, resolguessin un enigma que consistia en col·locar en ordre les lletres d’un llistat de paraules referents a objectes per portar de colònies. Un cop resolt l’enigma, es donava a cada grup una peça d’un trencaclosques sobre aquest autor, de manera que es necessitava la participació i col·laboració de tots els grups per poder muntar-lo.
Però 4tA jugava amb avantatge doncs quan vam treballar el text expositiu, un grup va triar Charles Dickens, així que aquesta classe ja sabia moltes coses d’aquest autor.
Però va ser molt divertit!

4tB

4tA

Aquest article ha estat publicat en FESTES, General, QUART, Sant Jordi. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.