Dia Internacional de la Llengua Materna

El dia 21 de febrer és el dia Internacional de la Llengua Materna. A l’escola vam fer diferents activitats relacionades amb aquest dia però una d’elles va ser escollir una paraula que definís aquest dia.
4tA va escollir “respecte” i 4tB, “relació”. Un cop decidides les paraules va sorgir una idea: escriure, en una bafarada, aquesta paraula, però cadascú en un idioma diferent. Aquesta bafarada la vam enganxar en el mural que vam fer pel Dia de la Pau i va quedar xulíssim. Ara ho veureu!

Aquest article ha estat publicat en FESTES, General, Pau, QUART. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Dia Internacional de la Llengua Materna

  1. carla4tA diu:

    Que xulo va quedar!! I el misteri es en quin idioma esta escrit…

  2. Berta diu:

    Nois i noies , ” XULÍSSIM”…
    És una feina ben feta, però a la vegada una feina viscuda per vosaltres .
    N’esteu satisfets ? Segur que si.
    Felicitats.

  3. Gemma diu:

    Berta, gràcies pels ànims. Jo vull donar les gràcies per penjar al blog tots els treballs i per les grans idees que té! GRÀCIES!

  4. yesenia diu:

    Hola bon dia que xulo va quedar!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ens va costar molt.
    I per cert vui felicitar a la Gemma per aquest treball del món i tambe a la Sara li dic lo mateix que li he dit a la Gemma.
    UN PETÓ MOLT GRAN MUAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Laia diu:

    Es molt guai la foto que ens vas fer i ha quedat molt be amb lo de la llengua materna amb relacio i respete jaja!!

  6. ikram 4ta diu:

    ami man agradat molt les lengue i ames ames em va ipresonar la lletra xinesa i arab.

  7. claudia i el meu pare diu:

    ha quedat molt xulo .pare
    espero que fem mes activitats aigi perque amb vosaltres fer aquestes coses es molt divertit i guai.clàudia

  8. pare de la Yesenia diu:

    Que binic que a quedat i la meva filla a quedat dient en un idioma que no se quin es a surtit suhe.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *