Arxiu diari: 17 març 2016

P5 I PRIMER: VE UN PINTOR A L’ESCOLA

LA SEGÜENT FASE DEL PROJECTE ÉS PINTAR ELS JOCS AL PATI. DESPRÉS DE DEMANAR PERMÍS A L’EQUIP DIRECTIU PER DEIXAR PINTAR-LOS, NECESSITEM UN PINTOR QUE ENS DONI IDEES I CONSELLS SOBRE COM FER-HO. EL PARE D’EN JUAN DE LA ROSA, … Continua llegint

P5 I PRIMER: PRESENTEM LES MAQUETES

UN COP FETES, CADA GRUP FA UNA EXPOSICIÓ ORAL DAVANT DELS ALTRES GRUPS PER PRESENTAR ORALMENT LA MAQUETA QUE HAN CONSTRUÏT.

P5 I PRIMER: FEM LES MAQUETES DELS JOCS

UN COP TRIATS ELS JOCS QUE FARÀ CADA GRUP, I AMB EL MATERIAL DE RECICLAR QUE HAN PORTAT ELS NENS I NENES DE P5 I PRIMER, HEM CONSTRUÏT LA MAQUETA DEL JOC ESCOLLIT. MIREU QUE BONIQUES!!!

P5 I PRIMER: GRÀFIQUES DELS JOCS

UN COP FETA LA VOTACIÓ PER ESCOLLIR ELS CINC JOCS QUE PINTAREM AL PATI, ELS NENS I NENES DE P5 I PRIMER ES VAN POSAR PELS GRUPS DEL PROJECTE I VAN FER LA GRÀFICA DELS RESULTATS DE LA VOTACIÓ.

Publicat dins de P5 | Deixa un comentari

EXCURSIÓ P3 A LA GRANJA “CAN MONTCAU”

El dilluns els nens i nenes de P3 vam anar a la granja “Can Montcau”. Ens ho vam pasar d’allò més bé, ja que vam poder veure i tocar tots aquells animals de granja que havíem estudiat a l’aula: les … Continua llegint

Publicat dins de P3 | Deixa un comentari