ÀREA 5. Empoderament de l’alumnat

5.2 ATENCIÓ A LES DIFERÈNCIES PERSONALS EN L’APRENENTATGE
 Indicador d’assoliment: ​​5.2.B2.2 Integra en la seva pràctica docent, adaptant-les, noves propostes pedagògiques que utilitzen les tecnologies digitals per respondre a les necessitats d’aprenentatge del seu alumnat de manera personalitzada.

Breu explicació de la tasca a desenvolupar: 

En el cas concret del grup classe,  hi ha un cas de necessitats educatives especials (NESE). És una alumna que té una part del cervell alterada, i en conseqüència té un trastorn del llenguatge, i  una ortografia natural. A més a més, té TDAH (El seu nivell acadèmic és de 3r de primària, i un nivell de 2n en lectoescriptura).

Un cop acabada l’etapa històrica (Edat Antiga), i després d’haver fet diverses activitats esmentades a les tasques anteriors del curs TIC, l’alumnat farà una prova escrita. 

En el cas de l’alumna amb dificultats d’aprenentatge, se li facilitarà un iPad amb la mateixa prova que la resta de companys i companyes, però en el seu cas, podrà utilitzar l’eina d’escriure per veu, d’aquesta manera quedaran per escrit les seves respostes. 

Amb la dificultat que em trobava anteriorment, era que a l’hora de fer la retroacció, ella no entenia el perquè no tenia la puntuació completa, o on s’havia equivocat. Gràcies a l’ús d’aquesta eina, les preguntes quedaran per escrit, i la podré corregir com la resta. Així ella ho veurà visualment, i ho comprendrà millor.

Evidències previstes de l’assoliment del nivell B2: