| 1.1 COMUNICACIÓ ORGANITZATIVA |
| Indicador d’assoliment: 1.1.B2.1 Identifica i posa en pràctica usos complementaris de les eines de comunicació organitzativa respectant les polítiques d’ús acceptable establertes en el centre. |
Breu explicació de la tasca a desenvolupar:
Quan els i les alumnes arriben a Cicle Superior, sempre els exigim que tinguin responsabilitats i siguin autònoms i autònomes a l’aula, però si des de casa necessiten establir contacte amb la mestra sempre són les famílies qui acaben contactant amb el/la tutor/a de referència.
L’alumnat de l’escola de Cicle Superior s’ha de crear un correu electrònic per utilitzar durant el dia a dia i posar-se en contacte amb el tutor/a sempre que sigui necessari: (resoldre dubtes, avisar en cas d’absència… )
El correu ha de ser: nom i cognoms de l’alumn@+@gmail.com.
Evidències previstes de l’assoliment del nivell B2:
- Afegir l’alumnat al Google Classroom de la classe quan hagin compartit el seu correu. A més a més, acceptar la invitació de la mestra.
- Document de Drive amb exemples de correus d’alumnes que la tutora ha rebut durant el curs.