Panoramio

Ahir dia 2 de febrer vam estar veient a GoogleMaps tot allò que hi hem anat posant durant les últimes dates. A l’hora de navegar també vam veure que hi havia unes fotografies (recordeu que sortien marcant Fotografies a la pestanya Més…). Aquestes fotografies sorgeixen del servei que també ofereix Google (com gairebé tot) anomenat Panoramio. Aquest et permet pujar fotografies de llocs a la web i fer-ne la localització. Després d’uns dies, quan hagi passat revisió, apareixerà a GoogleMaps. Les més grans són les que la gent ha visitat més i, a mesura que ens apropem al lloc, en van apareixent més.

La pàgina web és www.panoramio.com, i si algú s’atreveix, podeu complementar el projecte que esteu duent a terme. Al CRP ja hem començat a penjar-ne.

Segona sessió STAC EI i EP

El Joan Artigues ens ensenya el memories on TV, eina fàcil per treballar l’elaboració de slideshows, vídeos amb les fotografies. Es deixa el fitxer d’instal·lació per als assistents.

Presentació d’experiències:

L’Ester Gil del CEIP Mestre Ignasi Peraire presenta presentacions fetes amb powerpoint, les quals queden a disposició dels assistents.

Es parla de diferencia entre guardar una presentació pps i ppt en relació a conservar el so.

El Jordi Aumedes del CEIP Sant Miquel presenta l’experiència Fem ràdio, podeu veure-la al web de l’escola:

http://www.xtec.net/ceip-santmiquel/radio/radio.htm

Continue reading

Primera sessió STAC EI i EP

Es  genera un debat al voltant dels objectius del seminari, concretant-se, vista la disponibilitat dels assistents les següents parts.

Projecte de treball: Investigació dels alumnes sobre els llocs d’interès del seu poble, per tal de fer una difusió als seus iguals de la comarca.  Marcaran aquests llocs en el Google Maps. Aquesta part haurà d’estar acabada abans de la quarta sessió.

Recursos TAC: Cada sessió es presentarà algun recurs TAC que utilitzi algun dels assistents. En aquesta primera sessió es presenta el Paint.Net i el generador de dictats. El primer dóna algun problema d’instal·lació.

Continue reading