HIGH SCHOOL MUSICAL

High School Musical és una pel·lícula original de Disney Channel de l’any 2006, dirigida per Kenny Ortega. També és la primera pel·lícula d’una trilogia amb el mateix nom.

A la vigília de Cap d’Any, Troy Bolton i Gabriella Montez es troben en una festa. En aquesta festa, els dos són cridats a cantar junts en el “karaoke”. Ells troben que tenen bona connexió i decideixen intercanviar els seus números abans de marxar.

A la setmana següent Gabriella arriba a la preparatòria d’East High School,  el mateix institut on estudia en Troy. Es retroben i s’adonen que una cosa els uneix: el gust per la música. Però el pare d’en Troy, l’entrenador de l’equip de bàsquet de l’institut, no vol que el seu fill es distregui amb altres coses que no siguin el bàsquet. Això fa que en Troy es plantegi què vol fer.

Quan vaig veure aquesta pel.lícula, jo tenia uns 4 o 5 anys, però em va encantar i recordo el moment de veure-la amb molt de carinyo. La pel.lícula llavors em va agradar, però no va ser fins uns anys més tard que la vaig entendre del tot i, encara que l’havia vist molts cops, va ser com si la tornés a veure per primer cop.

Actualment High School Musical és una de les meves trilogies de pel.lícules  preferides i encara que sembli una pel.lícula  infantil, per mi, si la veus a l’adolescència, empatitzes molt més amb els personatges.

Les cançons d’aquesta pel·lícula són espectaculars.  La meva cançó preferid és  “Bop to the Top” cantada per la Sharpay Evans (el meu personatge preferit) i el seu germà Ryan Evans.

Aquest article ha estat publicat en El +TOP. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *