ERRADA A UNA BOTIGA

L’altre dia quan estava pel poble comprant, vaig veure com a l’aparador  d’ una botiga hi havia una falta d’ortografia. En el seu horari d’obertura hi havia escrit ” SABADO” sense accent. La paraula correcta hauria d’anar amb accent tancat a la primera A.

ERRADA AL DENTISTA

L’altre dia vaig anar al dentista i mentre m’esperava vaig veure aquest cartell. Hi ha una falta d’ortografia, més concretament de concordança, perquè la paraula “nostre” que hi ha escrita, fa referència a “consulta”, que és una paraula femenina, o sigui que “NOSTRE” hauria d’anar acabat amb a. La paraula correcta és NOSTRA.

CONTENIDOR TRENCAT

L’altre dia, a la tarda, quan anava a tirar les escombraries als contenidors del meu carrer, vaig veure com el contenidor del paper i el cartró estava trencat pels dos cantons.

Si volem continuar reciclant, hauríem d’intentar que els contenidors que tothom fa servir  estiguin en bon estat i ben conservats per poder seguir utilitzant-los.

THE FAULT IN OUR STARS

If you want to watch the film or read the book or both of them, I would recommend you to read the book first and then watch the film, because for example I watched the film first and then I read the book, and of course I did it knowing what would happen and that’s not much cool.

It’s an emotional film  based on the story of  a girl who has cancer who one day decides to join a support group of people who have cancer and since then, all her life changes radically.

But I liked it, actually loved it. I recommend it.

A ROYAL CHRISTMAS

A Royal Christmas is a beautiful Christmas movie about love but comedy too. I absolutely recommend it to the people who love watching Christmas movies (like me) at this beautiful time of the year. It’s a cute movie and I loved it.

SORTIDA GRUP +de8 A GIRONA

Ahir el Grup +de8, juntament amb dues professores ( Carina Nadal i  Nani Bujer) van realitzar una sortida cultural de fi de curs  a Girona.

Els alumnes van realitzar un circuït d’orientació pel Barri Vell de la ciutat organitzat per l’Oficina de Turisme de Girona, i així millorar el seu coneixement sobre la ubicació  dels llocs més emblemàtics de la part vella de la ciutat.

A continuació, van fer una visita guiada al Museu d’Història de Girona, per tal de conéixer algunes obres representatives de la ciutat.

Va ser un matí ben profitós.

BRUTÍCIA A LA DESEMBOCADURA D’UN RIU

És una foto de la desembocadura del riu Nervión, a Portugalete, (Vizcaia). És una zona residencial i turística.

Com podeu veure, en una vora del riu,  just abans de la desembocadura, hi ha molta brutícia. Rius, rieres, platges, boscos, carreteres, són moltes vegades plens/es de plàstics, cartrons, llaunes, restes de menjar…

Tot i que contínuament veiem cartells que ens recorden on hem de llançar la brutícia, avui dia encara ens falta fer les coses ben fetes i llançar-ho en els llocs corresponents.

Així doncs, cal que cuidem més bé la nostra natura.

TU MEJOR AMIGO

Em va agradar bastant aquesta pel·lícula, la vaig trobar molt maca i per això  la recomano.

La pel·lícula comença amb la vida d’un petit gos i un nen. El gos, que sorprenentment raona com un humà,  va narrant el que passa i com ho veu. Amb el pas del temps, ambdós van creixent i la vida del gos acaba per arribar a la seu fi.

El gos es reencarna en diferents vides d’altres gossos, és a dir, torna a néixer. I al final de la pel·lícula tot el que havia quedat desenllaçat es torna a unir.

Al final el gos ens acaba explicant el seu punt de vista sobre el propòsit de la vida, què ha trobat i què ha descobert de cada vida que ha viscut.

EL BARCO

Recomiendo la serie El Barco a todo aquel a quien le guste la ciencia ficción.

El argumento se basa en la experiencia de unos alumnos en un buque,  un barco escuela llamado El Estrella Polar, que zarpa a un viaje de dos meses, pero ese viaje se alarga a causa de una catástrofe que hunde a todo el mundo menos una parte pequeña de masa geológica.

Los protagonistas pasan el largo viaje de tres temporadas buscando ese pequeño trozo de tierra y enfrentándose a los obstáculos que se les cruzan por el camino.

FANALS QUE NO FUNCIONEN

L’altre dia al vespre, anava passejant pel carrer i vaig veure que aquest fanal no il·luminava, no tenia llum.

Sincerament, crec que els equipaments urbans haurien d’estar en condicions perquè és important que el carrer estigui ben il·luminat. A més, a part d’aquest fanal, encara n’hi ha un altre al costat que tampoc té llum.