SORTIDA AL PARCART

Dimecres 2 de març vam anar d’excursió al Parcart a Cassà de la Selva.

Durant el matí, vam poder observar escultures molt diferents en un ambient natural divers. També vam gaudir dels animals que hi havia pel parc i els vam poder observar en el seu hàbitat.

Al migdia vam dinar tots junts i vam jugar una estona. Ens ho vam passar d’allò més bé!

A continuació us deixo l’enllaç de les fotos al Parcart

ANEM A BUSCAR EL TIÓ

El 13 de desembre, dia de Santa Llúcia hem anat a buscar el tió. Primer hem sortit al pati de l’escola per veure si el trobàvem però no l’hem vist enlloc. Hem decidit que sortiríem pels voltants de l’escola cap a la zona de la noguera, de les canyes i de la font Xica. Hem buscat per tot arreu, i finalment l’hem trobat amagat darrere un arbre entre uns matolls. Quina alegría que hem tingut!

Estava mort de fred i entre tots l’hem portat cap a l’escola per donar-li menjar.

Us deixo l’enllaç amb les imatges del moment.

CURSET DE NATACIÓ

El dimarts dia 30 de novembre va ser l’últim dia del curset de natació dels nens i nenes de cicle inicial. L’activitat els ha agradat molt i han pogut aprendre moltes coses.

Aquest any, les famílies no han pogut assistir a la cloenda degut a la situació actual de la pandèmia. A continuació trobareu l’enllaç amb les fotografies del curset.

TREBALLEM LES MATEMÀTIQUES

Aquests dies hem estat treballant les matemàtiques a partir dels multicubs, per tal de poder relacionar el nombre amb la quantitat d’una manera visual i manipulativa.

D’altra banda també hem utilitzat el cuc de boles, molt útil per ajudar als infants a vivenciar el concepte de la desena.

Hem realitzat activitats referents a la descomposició de nombres (del 1 al 10) utilitzant taps com a material per descomposar cada número.

VISITA AL CISTELLER

Dimecres dia 20 vam anar d’excursió al cisteller de Folgueroles.  Just arribar vam visitar el taller d’en Joan que ens va ensenyar com es fan els cistells i la varietat que hi ha. Vam poder observar les diferents eines que es fan servir per l’elaboració dels cistells. Cistella de vímet catalana - Art de la terra - Artdelaterra.cat - Productes artesanals amb identitat catalana - Decoració - Joies - Roba i complements - Regals

En acabar, vam anar a veure les vimeteres (material utilitzat per fer cistells) i tot seguit vam dinar i jugar  al bosc. Ens va agradar molt!!!