Ens hem llevat sense vent i amb un sol que espetega. Mireu, mireu.
Els més matiners ens hem posat a llegir els vostres comentaris. No patiu estem bé i al corrent de tot!
Avui és el Sant de la Laia G. i la Laia S. Felicitats! Gràcies per fer-nos memòria.
Més comentaristes,[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/K_spRKBr-GU" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Hola a tots. Us ho esteu passant super bé, ho veiem a les vostres cares de contents. Ja només us queda un dia disfruteu-lo molt!!! Tenim ganes de veure amb vosaltres les fotos d’aquest magnífic blog perquè ens ho expliqueu tot.
Una abraçada i fins demà.
Helena
Hola a tothom,
Malgrat les ventades…. des de l’escola us hem anat seguint a través del blog i veiem que a part de passar-vos-ho molt bé esteu aprenent moltes coses.Segur que us emportareu cap a casa un bon grapat d’experiències per explicar.
Disfruteu lo poc que us queda…. i a reveure
Una abraçada especial pels vostres mestres que molt s’ho mereixen.
Ei! felicitats pel blog… és fantàstic Joan!
Rosa Pou
Quin èxit tot plegat! Els nens s’ho passen d’allò més bé: es veu a les seves cares de felicitat; els pares, mares, germans i companys de l’escola disfrutem veient tot el que feu. En Francesc té raó quan diu: “amb això d’Internet, en Joan és un amo”: si senyor, hi estem d’acord.
Petons i fins demà.
Realment dona goig veure les fotos i els videos, s’us veu a tots al.legres, participatius i divertits. Crec que esteu visquent una experiència molt maca i autèntica.
Joan: et felicito per aquesta idea del blog. Es fantàstic: als nens els motiva molt i nosaltres gaudim moltíssim de poder anar seguint tot el que feu.
Quines colonies tan especials per a tots:)
Bona nit per tots i totes!!!!!
Joan quan vam fer l’entrevista la Clara i jo, quan jo parlaba de la granja vaig dir que recolliem fems i tu vas dir:
-I tamber vau recollir fems?
I quan la vaig mirar vaig començar a riure.
He vist que hi han moltissimes fotos segur que porta molta feina penjar tot aixo, encara no m’he mirat totes las dfotos de tantes que ni han.
Aquest bloc es una idea genial per els de 5é.
Aquestes colónies s’han de repetir.
MARIA