Carrers vigilats 6 Replies Tens aquest plànol d’una zona de la ciutat i has de posar 3 policies a 3 encreuaments perquè vigilin tots els carrers. No pots posar 2 policies en un mateix carrer. On els posaràs per vigilar tots els carrers? clica damunt del mapa per obrir l’aplicació flash
Nelita 24 gener 2009 at 11:57 Joan ho e fet a la segona vegadaa es molt divertit soc la primera denviarte un comentari de lenigme 😛
marina 24 gener 2009 at 13:05 mira Joan, em deixa entrar, em diu la explicació i tot això però quan entro, doncs no em surt la imatge de l’enigma i no sé que fer.
Joan ho e fet a la segona vegadaa es molt divertit soc la primera denviarte un comentari de lenigme 😛
Mira Joan, a mi no em surt l’enigme dels policies!!
no em deixa entrar.
mira Joan, em deixa entrar, em diu la explicació i tot això però quan entro, doncs no em surt la imatge de l’enigma i no sé que fer.
perquè tampoc em surt sense ordinador, vull dir que no l’entenc.
no em surt