Activity: classification of animals
Chicken are birds. What are the characteristics of birds?(cada alumne diu una característica, en anglès, i anem fent un llistat a la pissarra).
They are vertebrates. What are the characteristics of vertebrates?(cada alumne diu una característica, en anglès, i anem fent un llistat a la pissarra).
Which are the other groups of vertebrates? And the groups of invertebrates? Let’s make posters!
Competències treballades: conviure i habitar el món (han treballat continguts propis de la matèria de ciències naturals), comunicativa (saber exposar informació de forma gràfica, clara i concisa), competència artística (elaborar els pòsters de forma atractiva), social i ciutadana (treball en parelles: respectar les opinions, col.laborar i arribar a consens).





va ser molt divertit quan vam fer lo dels grups que vam fer del primer treball, i ademes fer–ho en angles
it was fun when we did it we did the groups first album, and Adem do – it angles
bye, of jenni
The activity was very interesting and a little bit difficult because we had to make the work everything in english.
Josep
Va ser molt facil per que lu unic que teniem que fer es esriure els noms dels animals que ens tocava i podiem utilitzar el traductor
Tudor
Aquest treball va ser molt divertit, vam treballar amb gent diferent i a mes ho vam fer amb anglès.
Aida.
Treball en equip que divertit! 🙂
Laia