Sobre mi

Em presento. Sóc Imma Fornaguera, mestra d’educació especial.

Si bé vaig estudiar el Magisteri amb aquesta especialitat, no ha estat fins fa poc que he optat per exercir-la.

Bàsicament, en gran part de la meva trajectòria professional, he estat tutora de primària; una tasca on la meva atenció es prioritzava en les dinàmiques d’ensenyament-aprenentatge del grup i en la didàctica per tal de poder arribar a tot l’alumnat.

Des de la mirada de l’educació especial puc centrar-me més en la individualitat de cada nen i nena. No només en les seves necessitats, sinó en la seva especial manera de fer i aprendre, en allò que el fa un ser únic, en la seva expressivitat i creativitat. Poder donar espai a aquesta autenticitat, en el valor de la diversitat de cadascú, és el que em mou per intentar crear espais de creixement individual i col·lectiu dins l’escola.