No passis de roda a roda és un programa en col·laboració amb la Lliga d’Afectats Reumatològics, va dirigit a l’àmbit educatiu i és una campanya de conscienciació a través de xerrades informatives i també fan que els joves participin, per exemple, jugant un partit de bàsquet amb cadira de rodes o realitzant un circuit de detecció de barreres arquitectòniques o sobre educació viària i prevenció.
I durant aquesta primera setmana del tercer trimestre ens han vingut a ensenyar moltes coses sobre les persones que van en cadira de rodes, les seves mancances, les barreres o dificultats que posem la resta de persones, aspectes del seu dia a dia,… i ens han fet passar una gran estona gaudint d’un partit de bàsquet en cadira de rodes.
Ha estat molt interessant i espero que ens ajudi a concienciar-nos de les dificultats que s’hi troben aquestes persones i que tothom pot ajudar a evitar-les.
Una activitat molt enriquidora.