
materials curs NOU CURRÍCULUM: TREBALLAR PER COMPETÈNCIES
Desplegament del currículum a l’educació primària, document d’orientacions:
presentació ppt
Educació primària – Orientacions
CURRÍCULUM I ORGANITZACIÓ és un portal que recull informacions i documents de caire pedagògic, normatiu i també d’organització i qualitat per al professorat d’educació infantil, educació primària, ESO, batxillerat i per a la formació de persones adultes.
http://phobos.xtec.cat/edubib/intranet/index.php?module=P%E0gines&func=display&pageid=4
Prova d’avaluació de sisè curs d’educació primària 2009
Models de preguntes La facilitació de models o exemples de preguntes és una pràctica habitual en tots els programes d’avaluació de resultats d’aprenentatge de l’alumnat, com ho són el PISA de l’OCDE o el PIRLS de la IEA. És una informació que també faciliten els diferents països que fan avaluacions de caràcter censal. Molts dels exercicis proposats aquí seran reconeguts pel professorat per la seva experiència prèvia en l’avaluació de competències o per la participació en estudis d’avaluació d’àmbit estatal o internacional. En els models de preguntes s’ha procurat garantir la coherència amb els nous currículums. Així mateix, s’ha intentat ajustar molt la formulació de les preguntes als aspectes que es volen avaluar, evitant les ambigüitats en les respostes i respectant les exigències de comparabilitat dels resultats en el futur.
http://www20.gencat.cat/portal/site/Educacio/menuitem.0abe0881c305d9a1c65d3082b0c0e1a0/?vgnextoid=5f73cf08acaef110VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextchannel=5f73cf08acaef110VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextfmt=default