BONES VACANCES!!!

Benvolgudes famílies, l’equip de mestres de Cicle Mitjà vol desitjar-vos un feliç estiu i agrair la vostra col·laboració durant aquest curs. Us esperem el proper setembre amb energia renovada i amb moltes ganes de seguir aprenent plegats!

Resultat d'imatges de bones vacances turu

Màquines simples

Benvolgudes famílies, volem compartir amb vosaltres unes imatges de les màquines simples que van construir els alumnes de 4tA en grups cooperatius. Cliqueu a la següent fotografia per accedir a l’àlbum:

Resultat d'imatges de màquines simples

Patiart “Emocions”

Benvolgudes famílies, ahir a l’hora del pati vam participar a un Patiart proposat per la Júlia Julià (4tA). Aquest consistia en decorar una pedra representant què significa l’escola per a nosaltres. A continuació, vam posar totes les pedres juntes al Bosquet formant un cor. Cliqueu a la imatge següent per veure’n les fotografies!

Piedras decoradas

COLÒNIES A CAN MIQUELÓ!

Benvolgudes famílies, les nenes i nens de Cicle Mitjà vam anar de Colònies la setmana passada a Can Miqueló!!! Voleu veure’n fotografies? Cliqueu a la següent imatge per accedir a l’àlbum! Esperem que us agradin!

Imatge relacionada

Publicat dins de Quart, Sortides quart, Sortides tercer, Tercer | Deixa un comentari

Sant Jordi 19′

Estimades famílies, la setmana passada vam celebrar Sant Jordi a l’escola. A més de fer roses per les famílies i fer un intercanvi de llibres entre tot l’alumnat de l’escola, divendres passat vam poder gaudir d’activitats compartides amb les mares i pares de l’escola. Si cliqueu a la següent imatge podreu veure’n fotografies.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ I COL·LABORACIÓ, US ESPEREM MOLT AVIAT!!!

Resultat d'imatges de sant jordi 2019 joan turu

Publicat dins de Festes, Quart, Tercer | Deixa un comentari

Esmorzar saludable i grafit

Hola de nou, famílies! Per acomiadar el 2n trimestre els alumnes de 4t van preparar un esmorzar saludable amb motiu del projecte de l’alimentació que estan treballant. Després d’esmorzar tots plegats, els artistes del nou grafit que hi ha a la paret de l’entrada de l’escola, ens van explicar com l’han fet i els vam poder fer preguntes.

Si cliqueu a la següent imatge en veureu algunes fotografies:

Resultat d'imatges de esmorzar saludable

Jornada de col·laboració

Benvolgudes famílies, com bé sabeu fa uns dies vam celebrar una jornada de col·laboració a l’escola. Els alumnes de 6è van preparar jocs al pati i tot l’alumnat de l’escola va participar-hi durant el matí de l’últim divendres del 2n trimestre.

Si cliqueu a la següent imatge en veureu algunes fotografies:

Resultat d'imatges de jocs coperatius

Projecte de l’alimentació a 4t

Estimades famílies, les nenes i nens de 4t han estan treballant en un projecte sobre l’alimentació.

A l’inici del projecte, el cuiner de l’escola, l’Oleguer, va venir a fer-nos una petició per el·laborar un esmorzar saludable setmanal. Així doncs, estem estudiant l’alimentació i els nutrients que ens aporta cadascuna de les coses que mengem per aconseguir crear aquest esmorzar.

Si cliqueu a la següent imatge, en veureu algunes fotografies:

Resultat d'imatges de esmorzar saludable nens

Exposició de les Comarques de Catalunya

Benvolgudes, fa unes setmanes les nenes i nens de 4t van presentar el seu projecteComarques de Catalunya” davant les famílies que ens veu acompanyar.

Us agraïm molt la vostra assistència i participació. Esperem retrobar-nos amb vosaltres molt aviat!

Si voleu veure’n algunes fotografies, cliqueu a la següent imatge:

Resultat d'imatges de comarques de catalunya

“La teranyina de les qualitats” a 4tB

Benvolgudes famílies, aquí us mostrem unes imatges de l’activitat “la teranyina de les qualitats” a 4tB.

Durant aquest exercici, les nenes i nens han d’anomenar una qualitat del seu company/a i entre tots es va teixint una teranyina. Cliqueu a la imatge per accedir a les fotografies:

Resultat d'imatges de teranyina