Noticiari nº 52

60è ANIVERSARI DE LA DECLARACIÓ DELS DRETS HUMNANS

Al col·legi vam celebrar el 60è aniversari de la Declaració dels Drets Humans llegint els 30 articles de l’esmentada Declaració.

En acabar es van repartir 30 fulls, cadascun d’ells contenia un article. Els fulls es van penjar a la porta de la classe i els nens i les nenes busquem informació sobre l’article que ha tocat a cada grup

DE LA MÀ DEL PLA CATALÀ DE L’ESPORT A L’ESCOLA HA TORNAT L’HANDBOL AL NOSTRE CENTRE

De la mà del PCEC una vintena de nens i nenes de cicle superior participaran en un taller de mini-handbol, el monitoratge anirà a càrrec de Abigail Beltran, Yolanda Larosa, Imma Rodes i Glòria Aragonès, a més contarà amb la colaboració de Ferran Albiac, Joan-Ramon Ferrús i Joventut Esportiva Handbol Flix.

També hi ha la intenció de participar en els Jocs Escolars Esportius de la nostra comarca i, a hores d’ara, ja s’ha jugat el primer partir amb una excel·lent victòria aconseguida pel nostre equip.

CURS PER A MARES D’ALUMNAT NOUVINGUT

Impulsat pel Servei d’Immigració del nostre Consell Comarcal, s’ha endegat al nostre centre un curs adreçat a mares de canalla nouvinguda amb una execl·lent participació.

Trobareu més informació d’aquestes i altres notícies al nostre bloc:

noti-agulla-52