8/06/2020 – 17:30

Raül Flores, director de l’Escola Montoliu de La Riera de Gaià, ens presenta el “Mètode Flabiol a l’escola“:

Sobre el mètode en paper: “El sistema que proposo està experimentat i pensat per classes col·lectives de primària; per tant amb un màxim de 25 alumnes de 10-12 anys i, si pot ser, amb l’ajut d’una pissarra digital. De tota manera, no existeix cap inconvenient per poder-lo aplicar a qualsevol altre tipus d’alumnat, d’agrupament o d’edat, amb resultats tant o més satisfactoris.

Sobre les càpsules de flabiol: “Les càpsules no s’han fet traslladant el paper a format digital i prou. Pretenen ser una presentació interactiva i esperem aconseguir-ho. En elles, el lector-estudiant pot trobar en format vídeo el seu mestre interpretant els exercicis proposats, les partitures sonant, finestres amb informació adicional, però també trencaclosques de geografia, mots encreuats o vídeos relacionats amb el tema de la càpsula. Són una manera ben amena de continuar l’aprenentatge de forma autònoma i des de casa. I malgrat que la supervisió del mestre sempre serà necessària, les presentacions desperten la curiositat dels alumnes i els ajuden a practicar i estudiar sense adonar-se’n.”

Adreçat a docents de música de primària i secundària.

Presentació en paper
Presentacions interactives:
1/2 – Música – Flabiol a l’escola (4t a 6è)
2/2 – Música – Flabiol a l’escola (4t a 6è)

Registre del webinar

<INSCRIPCIÓ> -tancada-