Molt bones!!

 

Tot seguit us informem dels resultats del triangular de bàsquet realitzat al pavelló municipal del Nou Bàsquet Olesa el passat dissabte dia 17/05/14.

Els equips que van participar en aquest triangular són:

NB Olesa

AEE Povill

AEE Monistrol

 

Resultats:

AEE Povill vs NB Olesa–> 20 a 35.

AEE Monistrol vs AEE Povill–> 23 a 36.

 

Com podeu observar, els nois de l’equip de bàsquet van jugar dos partits. Dels quals, van perdre un i l’altre el van guanyar.

Ens agradaria comentar que la canalla va gaudir molt d’aquesta jornada, ja que van poder jugar a l’esport que més els agrada i a sobre amb la companyia dels seus!!

 

Quan tinguem les imatges d’aquest dia, les penjarem aquí al bloc!

 

Fins aviat!!!