Tema:
Enfocaments i materials per atendre les dificultats d’aprenentatge de les matemàtiques.
Recursos TIC-TAC
Calendari:
Novembre: 3, 17
Desembre: 1, 15
Gener: 12, 26
Febrer: 9, 23
Març: 16
Abril: 6
Maig: 4, 18
Tema:
Enfocaments i materials per atendre les dificultats d’aprenentatge de les matemàtiques.
Recursos TIC-TAC
Calendari:
Novembre: 3, 17
Desembre: 1, 15
Gener: 12, 26
Febrer: 9, 23
Març: 16
Abril: 6
Maig: 4, 18
Començarem el dia 20 d’octubre, a l’ESC J:M Ginesta.
Materials i enfocaments treballats:
Per al proper curs ens proposem:
BON ESTIU!!
Per al 24 de març, continuant amb la Teoria PASS, us aconsello que visiteu el web de la Fundació Carme Vidal, aquí trobareu uns articles sobre la intervenció amb nois i noies amb problemes dislèctics i d’aprenentatge. Recomano especialment els articles 6, 24, 33:
Hernández J. (2004): La Teoría PASS, el PREP y la dislexia: procedimiento para la reeducación basada en el cambio de estrategias cognitivas y en aprender a aprender.
Viñas M.; Font A.; Jiménez F. (2001): La metáfora como recurso utilizado en el ámbito de la pedagogía hospitalaria.
Timoneda C. (2006): Una metodología innovadora para el diagnóstico y la reeducación de la dislexia: el programa informático PPIC.
Webs d’interès:
http://blocs.xtec.cat/audicioillenguatge/2009/02/05/metode-de-lectoescriptura-multisensorial/
http://www.orton-gillinghan.com
(trobareu un video a la banda esquerra en anglès. Es poden veure diferents activitats seguint el metode multisensorial)
Els metodes i materials per treballar les dificultats d’aprentatge de lectura i l’escriptura.
Calendari:
Octubre 14 28
Novembre 11 25
Desembre 09
Gener 13 27
Febrer 10 24
Març 10 24
Abril 14 28
Maig 12 26
Aquest curs començarem el dia 14 d’octubre
La primera trobada serà per decidir els temes de treball i el calendari.
Fins aviat.
Ordre del dia:
Propostes pel que fa als plans de convivència.
Avaluació del curs.
propostes de treball per al curs vinent.