Campanya de recollida d’aliments

Com altres anys, el nostre centre participa en la recollida d’aliments de la Fundació Banc d’Aliments. Teniu una presentació per a treballar-la a les tutories. La recollida aquest anys serà entre les dates de l’1 al 21 de desembre, data en que recolliran tots els paquests d’arrós que haguem recollit.

Des de cada aula cal baixar a cap d’estudis les aportacions que es vagin fent.

Participes?

banc_aliments_reduit

(per a girar la presentació i no pendre mal al coll, aneu a “veure”  o ver i ” rotar cap a la dreta”).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *