Els alumnes de 2n de Batxillerat han realitzat el seu tradicional viatge a Madrid del 25 al 29 de gener. A la capital han pogut visitar llocs emblemàtics de la cultura espanyola i universal, com el Museu del Prado, el Museu Reina Sofia, el Museu Thyssen-Bornemisza i el Museu Arqueològic. També ha rebut l’atenció merescuda el patrimoni monumental d’aquesta vila on hi destaquen les gran avingudes madrilenyes, les famoses places del Passeig de la Castellana, com la Cibeles, i el Madrid dels Àustries. Han aprofitat el temps d’allò més bé, ja que fins i tot han pogut fer una escapada a l’ encantadora vila de Toledo i, com no!, una altra per gaudir del Reial Monestir de San Lorenzo del Escorial.
Monthly Archives: January 2012
NADAL 2011
El dia 22, els alumnes del primer cicle de l’ESO van oferir, com ja és habitual des de fa uns quants anys, una adaptació de l’obra dels pastorets. La direcció va córrer a càrrec de la professora del Departament de LLengua i Literatura Catalana, la Sra. Mercè Colom. L’obra també va ser representada per a les escoles del barri.
Els alumnes de segon cicle i Batxillerat de la matèria optativa de Música, dirigits per la Sra. Gemma Gómez, van oferir als seus companys una selecció de nadales. També hi van participar els alumnes de l’assignatura de francès.
Protagonistes dels pastorets.
Mare de Déu: Ana Jiménez
Sant Josep: Marc Bona
Àngel: Sara Belkacem
Pastora Caterina: Alba Bargalló
Pastora Ruth: Maura A. Meza
Pastora Àgata: Carla Marín
Pastora Noemí: Graciela Mejía
Rei Melcior: Eric Pujol
Rei Gaspar: A. Shelina Montenegro
Rei Baltasar: Daniel Jovellar
Lucifer: Jana Fontrubí
Banyeta Groga: Wendy A. Bastidas
Banyeta Taronja: Sophie Encinas
Banyeta Verda: Marta Roglán
Banyeta Blava: Marta Pifarré
La mare: Rita Batet
La filla: Marta Domínguez


