09.-AMPL.- ORALITAT: Entrevista col.lectiva de gent del poble.-

Divendres, dia 05 d’agost a les set de la tarda, 25 aniversari de CERADAI. Entrevista presencial  del metge jubilat el Sr. Josep Cid. Altres intervencions En Joan Masip (alcalde 1986-1995), Estefania Castellví (mestra 1986-1995), entre altres. Entrevistes i iniciatives locals. Tot a la sala de l’amistat al costat del cine de Cabacés. Col.labora la Societat Recreativa.

Amb la participació d’una trentena de persones i en motiu dels 25 anys de CERADAI es va dur a terme una sessió d’ Oralitat Interpretativa dins del projecte O.L.I. entrevistant a tres persones jubilades del poble: N’ Estefania Castellví (directora i mestra de l’escola 1986-2000), En Josep Cid (metge del poble en el segle XX) i En Joan Masip (alcalde 1986-1995). Estefania va col.laborar conjuntament amb Maria Glòria Compte en la primera peonada comarcal toponímica que es celebrà a Cabacés el juny de 1989, amb la participació de mestres i alumnat de Cabacés, la Vilella Baixa, Marçà i Capçanés, a més de participar en el grup de treball l’any 1996 sobre el museu Eco del Greco. N’Estefania va parlar sobre la ZER que enguany compleix 20 anys. En Josep Cid va explicar cinc experiències de metge al poble i a la comarca. N’Estefania i el Sr. Cid van poder presenciar de joves la filmació de la pel.licula del Cid Campeador  a Penyíscola. En Joan Masip va parlar de la iniciativa de la presa de Margalef, en motiu que CERADAI een 1992 en va fer un estudi de la construcció i sobre el pensament infantil i escolar del paper de la presa en la comarca. Van passar dues hores volant amb aportacions de les persones assistents, interessades per la història i la cultura de Cabacés.

Fotos. Clica: https://picasaweb.google.com/ferrancrea/CidEstefaniaJoan

Cooppel

Quant a Cooppel

Tot sobre els Talents Cooppel. Nucli central de la pràctica creativa i cooperativa. Els aprenentatges segons la seva contextualització, la seva constructivitat i la seva cooperació, amb el suport dels treballs en xarxes i de les tècniques d'aprenentatges cooperatius aplicades en el territori en aprenentatge servei voluntari social de Reus, el Camp de Tarragona, el Priorat i la Ribera d'Ebre (RECTEPRE)
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *