Felicitats a tots els companys i les companyes de València per aquesta festa tan celebrada i important per a la veïna Comunitat Autònoma.
Sabeu on és la Comunitat Valenciana? Perquè us situeu, mireu aquest mapa d’Espanya. La part acolorida és la Comunitat Autònoma de València, que comprén les províncies de Castelló, València i Alacant.
A València se celebren les Falles, una festa que consisteix a plantar (col·locar) pels carrers de la ciutat i cremar uns monuments o escultures, denominades falles, que tradicionalment estan fetes de fusta i cartó, encara que actualment es fan de poliestiré i fusta. Aquests monuments han d’estar plantats abans del dia 15 de març de matí (nit de la Plantà) i es cremen quatre dies després, la nit del dia de Sant Josep, a la mitjanit (nit de la cremà).
Podeu trobar més informació si cliqueu aquí.
Vegeu un vídeo de la Cremà dela Falla del Nou Campanar de l’any 2008.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/xOs63DpVamg" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Al país d’on veniu, hi ha alguna festa semblant?