LA MEVA ESCOLA DE LA XINA

La meva  escola de la Xina es troba en el centre del poble.

La classe començava molt d’hora. Abans de començar la primera classe féiem uns massatges  de concentració, i portàvem dues acreditacions que posaven el nom de l’escola. Les professores eren molt dures.

A cada classe ens havíem de concentrar perquè el professor ens preguntava cada pocs minuts. Les classes eren molt grans. Hi havia més de cinquanta alumnes a cada classe. Cada curs es partia en tres o quatres classes.

Quan acabava l’hora de classe féiem uns minuts de descans  per preparar la classe següent.

I per les vacances d’estiu hi havia dos o tres llibres de materials importants per fer repàs o per fer deures.

Però a l’escola d’aqui és més fàcil treballar i les professores són molt simpàtiques. M’agrada l’escola d’aquí. 😀

Jiaxin


La meva escola d’Uruguai

L’escola es deia “Escuela Argentina numero 2” (però era a Uruguai). Era molt gran i tenia dos patis, una cantina i 4 lavabos. El pati més gran era tancat i el més petit, obert (a l’aire lliure). Hi havia mes o menys 213 nois i noies.

Tota la vida he anat a aquesta escola des de 4 anys fins als 11-12 anys. Les classes eren grans i els professors eren bons, i ens deixaven escoltar música, portar ràdio (pels partits importants), jejeje…

També ens escapàvem al lavabo  i féiem guerra de paper. Treballàvem molt, llavors la professora no ens deia res.

Era divertit i només anàvem 4 hores des de les 2 fins a la 5 de la tarda.

A l’escola portàvem uniforme, com el de la fotografia.

Leo

La meva escola de BRASIL

Era molt gran i tenia dos lavabos. Tenia un menjador que en l’hora del pati donaven de menjar, perquè jo només estudiava per la tarda, de les 13:00 fins a les 17:30.

Es podia escollir  quan vols estudiar: o pel matí o per la tarda. Un any he d’estudiar pel matí i un altre any per la tarda. Però tots els de primària han d’estudiar pel matí.

No estudiàvem tot el dia. Hi havia un gimnàs i un pati gran. M’agradava molt i també era una mica pobre. Però es podia estudiar molt bé .

El Vallbona també és molt gran, té un pati molt gran també. Hi ha un menjador però en l’hora del pati no es menja. Si vols has de comprar-ho. I a Espanya  s’estudia tot el dia i això no m’agrada gens, però què puc fer, haig d’estudiar!!!!