La volta al món en 80 dies

Els alumnes de l’aula d’acollida han participat en una activitat col·laborativa adreçada a l’alumnat de les aules d’acollida. A partir de la lectura del llibre de lectura fàcil La volta al món en 80 dies, els alumnes han fet activitats que suposen intercanvis d’experiències a través de la xarxa, com el treball dels jocs propis dels seus països,  i de compresnsió lectora, que es feien en Quaderns Virtuals. Com que a l’aula d’acollida hi ha molts alumnes, es va decidir fer dos grups diferents perquè tothom pogués fer la seva aportació, els grups són el Aventurers de Cunit i els Viatgers de Cunit.

A continuació podeu veure algunes de les activitats que han realitzat, totes no les hem pogut penjar, ja que es van fer amb el Power Piont:

Itineraris:

• Viatge de Londres-París-Brindisi-Suez:

Viatgers de Cunit: etapa-1.doc

Aventurers de Cunit: londressuez1.doc