Hola em dic Erika Jineht i aquest es el meu poble, que es troba a Colòmbia. El meu poble és petit però molt agradable. Ara us explicaré cosetes interessants.

En aquesta fotografia podeu veure camperols treballant en el camp, estan recol·lectant cafè, que es molt típic a la zona i el país. Una de les principals fonts de treball del país. El cafè s’exporta a diferents llocs de l’estranger.

Aquí podeu veure de més a prop les plantacions de cafè i plàtans. Aquí és conegut com plátano macho. Aquest plàtan és molt típic per menjar de moltes maneres. Una de les més conegudes és fregit.

Aquest és el “Patacon”. Tallem el platan a rodanxes dobles i el fregim. Després el posem entre dos draps i l’aixafem amb una pedra. Quan està aixafat el tornem a fregir. Ja està a punt de menjar.