JA TENIM RESPOSTES…

TOTS ELS GRUPS ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!

GRUP 3 Ed. Primària

GRUP 3 Ed. Primària

GRUP 2 Ed. Primària

GRUP 2 Ed. Primària

GRUP 2 Ed Primària

GRUP 2 Ed Primària

2n GRUP Ed Inf

2n GRUP Ed Inf

GRUP 1 Ed Inf

GRUP 1 Ed Inf

Avui, amb diferents materials i amb l’ajuda de l’ECODAD hem donat resposta a les tres qüestions plantejades.
Hem comprovat les respostes i hem posat en comú els resultats obtinguts.

9 thoughts on “JA TENIM RESPOSTES…

  1. SUSANNA PARRA

    La veritat és que en la sessió del passat divendres 23 em va sorprendre el funcionament de l’Ecodat posat en pràctica. Mai no hagués pensat que el suro que teníem per a comprobar quin material aïlla més el so, seria el que menys aïllaria i el deixaria passar més. La resta d’experiments també em van resultar molt interessants i molt útils per a realitzar-los amb els alumnes.

  2. Pilar M. i Begoña

    Bon dia,

    el divendres passat van fer un experiment mesurant la intensitat de la llum amb l’ecodad i ens va semblar molt interessant. Van comprovar amb una sèrie de gràfiques quin color era més adient per fer unes ulleres de sol i ens va sortir que era el groc ( a part del vermell i el blau).Va ser molt fàcil i hem vist que serà molt útil per treballar amb els alumnes.
    Enhorabona a les monitores perquè ho van fer molt divertit.

    Pilar M. i Begoña

  3. Carme, M.Rosa i Eva

    Per manca de temps, perque l’aparell es va posar “xulo” i el teclat de l’ordinador no pirulava la cosa no va anar massa fina.
    Algú ens pot dir QUIN LÍQUID S’ESCALFA MÉS DEPRESSA??????

  4. Maria, Fina i Marta

    Vam provar l’ECODAD per mirar quin paper havíem d’utilitzar per fabricar unes ulleres… Ens van sortir diferents resultats… Haurem d’investigar més!

  5. Antonio

    Ja heu conegut tots l’Ecodad.
    Penseu bé tota mena d’experiments que podeu fer amb ell.
    Heu de practicar una mica més per tal de ferlo anar correctament tant a l’hora d’agafar dades com per treballar-les amb l’ordinador.
    Carme, Mª Rosa i Eva, jo sé la resposta, però potser millor que troneu a fer la pràctica vosaltres mateixes, serà més profitós. Oi que esteu d’acord amb mi?
    Antonio

  6. Antonio

    DEURES.
    Amb el pot lupa podeu proposar al nens que agafin una mostra d’aigua d’algun bassal que segurament hi trobareu. Amb una mica de sort podrem observar amb el microscopi la “fauna” que hi viu.
    Amb la brúixola podem fer diferents observacions al llarg del dia de quina és la posició del sol. Podrem veure quin és el camí que segueix el sol. Per on surt, per on passa i per on es pon.
    Antonio.

  7. Montse Serra Post author

    Ostres,
    aquest bloc comença a funcionar! Som com els nens, se’ns ha de motivar moltíssim… Em fa il.lusió llegir comentaris i compartir pensaments.
    Antonio, mai hagués pensat amb l’aigua del bassal per omplir el pot lupa. Gràcies, segur que serà una experiència!!!

  8. Raquel

    Que bé la cosa va funcionant, gràcies a tots/es per deixar els vostres comentaris, els meus nens el dijous ja van estrenar el pot lupa i no es podeu imaginar lo motivats que estaven i les cose que van fer, però no us contarè el que van fer , ja comentarem cosetes la propera sessió.

    ah!!!!! tenim una mascota per a l’ aula de ciències ja us la presentaré.

  9. Vanessa

    Molt interessant la sessió de divendres, vam poder comprovar que no tot és el que sembla. A vegades s’ha de tenir presents moltes variants i les respostes poden ser múltiples.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *