El dia 31de gener vam celebrar el dia de la Pau.
Cada classe va fer un tros de dibuix d’un colom de la Pau, del món o de les lletres de la Pau.
La idea era fer un trencaclosques i van quedar molt bé.
També un nen de cada classe va llegir un text sobre la Pau.
Ens vam reunir a la pista i vam cantar la cançó d’Antonio Flores “No dudaria”.
Ara us ensenyarem unes quantes fotos.
Has d’intentar que la Pau regni cada dia a tot el món.
Alba (6è B) i Sandra (6è C)