DIA DE LA PAU

El dia 31de gener vam celebrar el dia de la Pau.

Cada classe va fer un tros de dibuix d’un colom de la Pau, del món o de les lletres de la Pau.

La idea era fer un trencaclosques i van quedar molt bé.

També un nen de cada classe va llegir un text sobre la Pau.

Ens vam reunir a la pista i vam cantar la cançó d’Antonio Flores “No dudaria”.

Ara us ensenyarem unes quantes fotos.

Has d’intentar que la Pau regni cada dia a tot el món.

Alba (6è B) i Sandra (6è C)