Fins aviat i que tingueu MOLTA SORT!!!

Quatre alumnes  deixen l’Aula d’acollida: La Sandra, la Fatou i el Carmelo marxen a l’Institut i l’Edmund i l’Hernan canvien d’escola . També hi ha quatre nens que ja es reincorporen totalment a l’Aula ordinària pel curs 2008-09: el Sebastián, el Gonzalo, la Mariama i la Nikol ( que a més canvia d’escola). Hem passat molt bons moments junts, hem après molt els uns dels altres i,  tot i que ens queda un foradet al cor, ara només ens queda desitjar-vos molt bona sort a la vostra vida i que pugueu ser feliços. I per suposat podeu comptar amb l’aula d’Acollida quan ho necessiteu, tan els que us quedeu a l’escola com els que marxeu.

UN PETÓ I UNA ABRAÇADA MOLT, MOLT, MOLT GRANS!!!!

      

Sandra                                      Fatou

     

Carmelo                                   Edmund

     

Sebastian                                 Gonzalo

     

Nikol                                         Mariama

Hernan

Hernan

Us trobaré a faltar… Us trobarem a faltar…

Marina i la resta de companys.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *