El Rabie és un amic meu. Fa un any que esta a Catalunya, fa quart D’ESO a Sant Elm.
Les coses que li agrada són: futbol, piscina i moltes coses mes.
És un dels meus millors amics, en el Marroc anàvem el mateix cole, sempre a sigut un bon ajudant amb mi i amb tots.
Ara estem en el mateix ceentre a Sant Feliu de Guíxols, fa dos o tres mesos que esta amb nosaltres en el centre, és una persona molt simpàtica amb tothom, i estic molt content que estigui amb nosaltres, sempre fem molts activitats junts com un exemple la piscina.
Tot això és l’explicació de les coses del meu millor amic.
El Houssaine Anadah – 4t d’ESO

