
El príncep feliç que era una estàtua de or pur, els seus ulls son dos safirs, porta una espasa amb un Rubí, en el cap porta una corona. Aquesta estàtua es troba en el parc d’Anglaterra.
L’oreneta es un ocell negra, viu a l’estiu una temporada Anglaterra.
L’oreneta se enamora de un jonc, però el jonc no li fa cas, estava arribant l’hivern decideix anar-se a Egipte amb les seves companyes.
Quan estava volam per anar-se a Egipte es va cansar un mica i va decidir descansar al costat d’una estàtua. Quan va sentir una gota en el cap, ella va pensar que plovia, una altre vegada cau una gota i va sentir que una veu li parlava.
L’oreneta va dir qui ets, i perquè plores .Soc el príncep feliç i ploro perquè hi ha molta pobresa en el meu poble.
El príncep va denari que l’ajudi a donar el or del seu cos el rubi de la espasa i els safirs del ulls al seu poble. L’oreneta diu que si li va ajudar.
Arriba l’hivern però l’oreneta no acabat de repartir el cos del príncep. Quan va acabar de repartir l’oreneta estava cansada i amb fred. L’oreneta es morta.
BRYAN MARTINEZ
1r. ESO