Fantuzzoa J, Perry MA, Childs S

Fantuzzoa J, Perry MA, Childs S. Parent Satisfaction with Educational Experiences scale: A multivariate examination of parent satisfaction with early childhood education programs. Early Childhood Research Quarterly 2006/0/2nd;21(2):142-152

Aquesta article descriu la relació entre la implicació dels pares en l’educació primerenca dels seus fills  i la seva relació positiva pels infants.

No és de l’àmbit aquàtic, però en podem treure dades que fonamentin la importància dels pares dins del programa.

Alles – Jardel, M.

Alles – Jardel, M. Comunication et interactions parents /enfants au cours d’activites aquatiques: point de vue methodologique et ethologique. Bulletin d’ecologie et ethologie humaines. 1988;7(1-2):2-18.

En aquest article trobareu dades que relacionen la relació pares amb els seus fills lligada al comportament dels infants a l’aigua.

Article molt interesant, com també la bibliografia que s’hi adjunta.

Comencem!!!

Natació, AA educatives, quins llibres, quins articles, quins congressos….aquí us aniré donant la meva opinió d’aquelles eines per a millorar la nostra feina…els per a mi EDUCADORS (que no sols monitors o tècnics) aquàtics podrem anar recollint per desprès construir.

Els primers

Primers documents recomenats: tres treballs de recerca del DEA de tres professors de la Universitat de Vic. Tres punts de vista diferents i complementaris al voltant d’un mateix eix: millorar l’educació aquàtica

Títulos:  La Variació de les etapes evolutives i l’adquisició dels aprenentatges aquàtics en una experiència motriu en la primera infància
Autores:  Boluda Viñuales, Gemma

http://hdl.handle.net/2072/2011

Títulos:  El descobriment: un context educatiu per implicar els alumnes d’educació primària en l’aprenentatge de la natació
Autores: Ramírez, Eduard

http://hdl.handle.net/2072/3731 

Títulos:  De la vivència a l’experiència: la significació del medi aquàtic en el desenvolupament de l’infant
Autores:  Plà i Campàs, Gil

http://hdl.handle.net/2072/2037