La variació de les etapes evolutives i l’adquisició dels aprenentatges aquàtics en

Fa uns deu anys que l’oferta de les activitats aquàtiques per a nadons en les piscines ha experimentat un

fort increment. A la província de Barcelona és estrany trobar una instal·lació amb una piscina que no

ofereixi aquesta activitat. Muyor (2004) afirma que cada cop és més freqüent veure els pares jugant i

fruint amb el seu nadó a l’aigua, cosa que anys enrere era impensable. Castillo Obeso (2001, 2003) fa

referència al creixement que estan tenint els programes d’intervenció aquàtica i afirma que a Espanya

podem trobar aquests cursos per a la primera infància a pràcticament totes les províncies.

De les primeres tendències que anaven encaminades sobretot a aconseguir la supervivència del nadó,

els programes per a aquests nuclis de població s’han anat diversificant i actualment podem afirmar que hi

ha un ampli ventall de possibilitats per a les primeres experiències dels nostres infants a l’aigua que, tot i

que segueixen unes línies generals comunes, en la majoria dels casos els objectius que promouen són

diferents.

article sencer a: http://www.uvic.cat/fe/especial/ca/papers/articles/3Boluda.pdf

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *