TASQUES DEL 8 AL 12 DE JUNY

Benvolgudes famílies i alumnat,

Aquesta setmana “m’acompanyareu” a fer la compra a la cooperativa de consum el Rodal de Sabadell
A través del tiquet de compra anirem desenvolupant les diferents activitats emmarcades en les diferents àrees,  però amb un clar  i intencionat accent d’activitats globalitzades i relacionades entre elles.
Aprendrem, entre d’altres coses,  a millorar i optimitzar la nostra alimentació, identificant i entenent quins aspectes milloren la nostra salut i quins la perjudiquen.
En aquest cas,  la seqüenciació és important i per tant,  he respectat la distribució de les assignatures tal i com estan a la graella.
Desitjo  que us agradi la proposta i espero les vostres respostes

TASQUES DEL 1 AL 5 DE JUNY

Benvolgudes famílies i alumnes,

Encarem una nova setmana i us envio les tasques a realitzar.
El final d’aquest curs s’acosta i és normal que tingueu inquietuds i dubtes de cara a la nova etapa que començareu a l’institut.
Per aquest motiu, de cara a la videoconferència,  farem una ronda de preguntes i les recollirem en un mail que  enviaré jo personalment  a INS Sant Quirze perquè siguin els mateixos  alumnes que aquest any han fet 1er d’ESO els que ens contestin.
De cara a dilluns haurieu d’anar pensant quines preguntes voldreu  plantejar. Poden ser preguntes des de temes pròpiament acadèmic,  d’espais, de relació entre alumnat, etc…
El proper dia 5 de juny és el dia del medi ambient i ho volem celebrar.  Si aneu al blog de l’escola verda us indicarem que s’ha de fer. Recordeu que la vostra col·laboració és molt important.
Per últim  dir-vos que estigueu atents  diumenge nit que la Bego i jo us farem una sorpresa.
Recordeu anar fent la Diana d’autoavaluació

Tasques setmana del 25 al 29 de maig

Benvolgudes famílies i alumnes,

Encarem una nova setmana i com a novetat informar-vos que s’acosta el dia mundial del medi ambient que serà el proper 5 de  juny.  Ja us anirem informant de les iniciatives que volem portar a terme.
Adjunto en l’enllaç de la imatge,   la graella especificant  les tasques   a realitzar per  la setmana del 25 al 29 de maig

4ª PROPOSTA DE LA CARME MIQUEL I LES NOSTRES APORTACIONS A LA 3ª PROPOSTA

Ja tenim aquí la 4º proposta de la Carme Miquel. Tothom qui vulgui, pares , mares, mestres,alumnes…. podeu enviar-nos alguna cosa que us hagi suggerit el seu dibuix, pot ser un escrit o un dibuix… o el que vulgueu que us hagi suggerit, amb tot el que rebem cada setmana farem un recull i el penjarem a la web.  Vinga, animeu-se.  Podeu posar el vostre nom a dins del quadre o a la  vostra creació.

CORREU   turonetcarmemiquel@gmail.com

SI VOLEU VEURE LES NOSTRES APORTACIONS DE LA 3ª PROPOSTA FEU CLIC A LA IMATGE DE LA FLOR